Yandex.Metrica

12 עובדות שכדאי לדעת על האופן בו אנשים נחשפים למוצר או שירות שלך בפעם הראשונה

12 עובדות שכדאי לדעת על האופן בו אנשים נחשפים למוצר או שירות שלך בפעם הראשונה

ברומטר הצרכנות – גוגל מודדים צרכנות והתנהגות טרם צריכה

גוגל יצאה לאחרונה עם כלי נתונים חדש ושימושי מאוד. ברומטר הצרכנות של גוגל אשר הושק ב2010 מציג מידע אודות מגמות המשתמשים והעדפות הצרכנים בארץ ובעולם. ובפרט, נתונים אודות אופן השימוש באינטרנט של קהלי יעד שונים ברחבי העולם. נראה כי כדאי בהחלט להקשיב ולבחון כל פיסת מידע המגיעה מהמקור ממנו כל גולש או צרכן מתחיל את מסלול קניית הידע ואת תהליך קבלת ההחלטות שלו טרם ביצוע קנייה – בין אם פיזית או באופן מקוון.

הכלי האינטרנט המרתק הזה מוצע בחינם והוא מספק תובנות אודות מגמות הצרכנות, תחקיר, מודעות וגלישה של משתמשים בארץ ובעוד 27 מדינות ברחבי העולם.

כיוון שכך, בחרנו לנתח את מכלול המגמות מישראל ולשתף בעיקרי התובנות אותן ניתן לפיק מהמחקים החשובים שגוגל פתח לציבור אודות הרגלי החיפוש והקנייה של כלל הצרכנים בישראל.

נתחיל מהסוף. ניתן לזהות 3 מגמות מרכזיות המאפיינות את אופן השימוש באינטרנט והכיוון אליו הולכת הצרכנות המקוונת בישראל:

  • העתיד הוא בנייד
    לפחות 8 מכל 10 אנשים בישראל משתמשים בנייד לצריכת תוכן לפחות פעם אחת ביממה. בייחוד משתמשים מחתך הגיל של 34 ומטה.
  • השופינג עובר לאונליין
    הצרכנות המקוונת היא תופעה שהתחילה בהיסוס ומעט חשדנות בישראל ביחס למדינות המפתוחות ברחבי העולם, אך היא צוברת תאוצה משמעותית בשנים האחרונות ואף משפיעה באופן ניכר על הכלכלה המקומית כתוצאה מכך, לטוב ולרע.
    כל רכישה שלישית בארץ נובעת כתוצאה ממחקר מקדים באינטרנט טרם הרכישה.

הבסיס- היכן אנשים נחשפים ומקבלים מודעות ראשונית לעסק או מוצר כלשהו?

עידן המסכים הכפולים

 

שתף פוסט זה

כתיבת תגובה