שיווק בפייסבוק ושיווק במדיה חברתית

שיווק בפייסבוקהנוכחות הגוברת של משתמשים, לקוחות וצרכנים ברשתות המדיה חברתיות באופן יומיומי יצרה עולם הזדמנויות חדש עבור עסקים להתקשרות עם לקוחותיהם – שיווק בפייסבוק. עסקים רבים בוחרים במדיה החברתית כחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק שלהם, בניסיון להתבלט בשוק.

אנו משתמשים במגוון רחב של רשתות מדיה חברתיות, ובראשן פייסבוק ו YouTube. המטרה לסייע לעסקים לקדם
את השירותים שלהם ובכך למשוך את תשומת לב המשתמשים באמצעות אינטראקציה עם לקוחות פוטנציאליים. מעל לכל אנו פועלים ליצור ‘באז’ סביב המותג, השירותים והיעדים של העסק.

ניהול דף פייסבוק ושימוש במדיה חברתית כראוי יכול לחולל מהפכה באסטרטגיית השיווק הפנימית שלך . שיווק בפייסבוק מאפשר להגיע לקהל ממוקד באופן הכי מדויק, מבושל ומתוזמן נכון עבור העסק שלך. יש יתרונות רבים שהופכים את המדיה החברתית להשקעה כדאית עבור מגוון תעשיות בישראל. החל מניהול דף פייסבוק, עדכונים והגברת החשיפה לעסק ועד איתור קהל היעד באופן מדויק ומפולח, ומשיכתו אל היעד. אין להתעלם ממדיה אפקטיבית זו.

שיתוף בחוויית השימוש בשירות או המוצר של העסק, ופרסום לקהל עם המאפיינים המדוייקים לצרכנים שמחפשים אותך, יוצרים שינוי דרמטי והזדמנויות שהן בגדר חובה עבור כמעט כל עסק בתקופה האחרונה במדיה החברתית. השימוש הגובר בערוצים החברתיים השונים טרם צריכה לא משאיר לספק; המדיה החברתית היא חלק בלתי נפרד מהתעשיה.

השג יתרון על פני מתחרים  > >  קיים אינטרקציה יעילה עם לקוחות  > >  הגדל את המודעות למותג >> שיווק בפייסבוק

שיווק בפייסבוק ובמדיה חברתית

 

מדוע העסק שלך צריך לעבור למדיה חברתית ולשיווק בפייסבוק ?

  1. תקשורת עם לקוחות פוטנציאליים ושמירת לקוחות קיימים מעודכנים בהצעות ובמידע העדכניים.
  2. הגדלת החשיפה של מותג גם היא בעדיפות גבוהה עבור חברות נסיעות רבות. מאמצים נוספים לבניין יחסי ציבור דיגיטליים.
  3. ההבנה מה חשוב ללקוחות , לצפות את צרכיהם ולנקוט צעדים בהתאם.
  4. מדיה חברתית יכולה לשמש כפלטפורמה להחלפת מידע, ספקי וסוכנויות נסיעות יכולים להשתמש בזה להפיכת לקוחות לחסידי המותג שלך.
  5. בניית מערכות יחסים וקהילתיות עמוקות יותר.
  6. שיפור וייעול ביצועים מול מנועי החיפוש, כמו גם הגדלת תנועה באתר או בלוג.

 

 

שיווק בפייסבוק facebookעיסוק במדיה החברתית בתוך הנישה :

פייסבוק : מאחר ובפייסבוק משתמשים מכל רחבי העולם, אין זה מפתיע שכמעט כל חברות הנסיעות כוללות את ערוץ התקשורת הזה כ”חובה”בשיווק במדיה החברתית.
אם המותג שלך הוא חדש יחסית בתעשיית הנסיעות אז שיווק בפייסבוק הוא הבסיס המושלם לבניית אסטרטגית המדיה החברתית שלך להמשך הדרך.

 

טוויטר : בטוויטר, אנחנו רוצים לשמור את זה פשוט . הרשימה שלנו כוללת מיתוג ומיצוב פעולות בטוויטר, כמו גם עדכונים ואירועים או מבצעים מיוחדים .

בלוגים בנושא : בלוגים הם חלק חשוב בארסנל השיווק האינטרנטי של מותג תיירוות. הם לא רק מעבירים את הלהט והריגוש של המותג לצרכנים, אלא גם הופכים את הנסיעה שלהם לחוויה מוצלחת בהרבה. בלוגים הם גם כלים מצוינים להתערבות מצד הגולשים. על ידי פרסום בתדירות גבוהה ועידוד המשתמשים להגיב , אנו מסייעים לבנות בסיס לקוחות נאמן , כמו גם פלטפורמה מוצקה ליחסי ציבור דיגיטליים .

שיווק וניהול בפייסבוקוידאו : שיווק בעולם המבוסס רבות על שיתוף חוויות, ו-וידאו הוא אחד הכלים הדיגיטלים היעילים ביותר להמיג תוצאות יוצאות דופן כערוץ שיווקי ולהעביר את המסר החווייתי שלכם .

וידאו ככלל, ו-YouTube כפלטפורמה, הם כלים רבי עוצמה לשיווק ישיר של מותגי . הם מאפשרים למותג לפנות בשידור ללקוחות ולהגיע לקהל עם המסרים שלהם. סרטון YouTube יצירתי יכול לתת לעסק שלך את זריקת המרץ הנחוצה. על ידי שיתוף קטעי וידאו של חופשות המוצגות על ידי לקוחות מרוצים, עסקים יכולים לפתות את המשתמשים לשקול לבקר ביעד בעצם.

צוות השיווק במדיה החברתית שלנו יקדם את המותג שלך, יבוא במגע עם מגוון רחב של לקוחות קודמים או פוטנציאליים, תוך כדי יצירת תמריצים מפתים ותחרויות כדי להגדיל את כמות ה”לייקים” בפייסבוק , דירוג האתר ,או כמות בעוקבים בטוויטר. מדיה החברתית היא המקום אליו כולם נושאים עיניים בימים אלו במונחים של יחסי ציבור באינטרנט, שיווק דיגיטאלי, וגם את מנועי החיפוש לוקחים בחשבון נתונים מהמדיה החברתית, בבנית נוסחאות הדירוג שלהם .

שילוב המדיה החברתית באסטרטגיה רבת הערוצים שלך הוא חובה . הלקוחות שלך מבלים הרבה זמן ברשתות חברתיות ובקהילות אינטראקטיביות, ממש כמונו, כדי לחפש את אלה שמחפשים אותך.